Gyakran Ismételt kérdések
Had segítsünk a lesűrűbben felmerülő kérdések megválaszolásával:
Nagyon figyelünk arra, hogy a kávéd a legfrissebb állapotában kapd meg: ezért közvetlenül a pörkölés után szállítunk.
Előfordulhat, hogy magára a pörkölésre pár napot várnod kell: Erről viszont mindig tájékoztatunk, és így a kiszállítás várható idejéről is.
Igen! Minden rendelésre él a 100% boldogság garanciánk:
Ha nem lennél elégedett, 30 napon belül szívesen cseréljük vagy visszavásároljuk a termékedet!
A rendelést összegző levelünkre válaszolva megváltoztathatod, vagy lemondhatod rendelésed.
E mellett az info@elokave.hu címen is állunk Rendelkezésedre, ha egyedi kérdésed / kérésed merül fel!
Komposztálható csomagolóanyagban küldjük. Ez papírból, kukoricakeményítőből és cellulózból készül környezetünk megóvása érdekében. Teljes mértékben elbomló, a cipzárt és a szelepet is beleértve.